10.. 9.. 8.. 7.. 6....

12 september 2022 - Ede, Nederland

Het aftellen is begonnen. De dag dat ik voor een half jaar naar Mexico vertrek, komt steeds dichterbij.

Mijn dagen zijn gevuld met voorbereidingen treffen en werken. Tussendoor probeer ik tijd te vinden om te ontspannen en om te kijken naar jullie berichtjes en bemoedigingen. Heel erg bedankt daarvoor. Ik had dit nooit kunnen doorzetten als ik niet zo gesupport werd door jullie.

Chocoladerepen
Zonder de hulp van mijn gezin had het ook nooit gekund. Een voorbeeldje is een projectje rond het verkopen van Tony's Chocolonely repen van 50g. 2,50 per stuk en 5 voor 10 euro. Mijn jongste broertje, Manuel, gaat langs alle ouders van zijn vrienden. Ruben heeft gisteren een hele doos verkocht aan zijn vrienden bij de jeugd in de kerk en gaat dit ook op school doen. En mijn vader gaat langs bij zijn vrienden en collega's, terwijl hij ook wat communicatiezaken regelt. Mijn lieve moeder is de grootste steun. Ze helpt me bij alle voorbereidingen zoals ticket, verzekeringen en andere praktische zaken. Zonder haar had ik het echt niet kunnen regelen binnen deze tijd.

De thermometer (zie 'Foto's')
Op het krijtbord in onze keuken staat vanaf het begin van de fondsenwerving een 'thermometer´ die aangeeft hoever we zijn. Deze staat nu precies halverwege en dat is ongelooflijk als je weet dat ik slechts een paar weken geleden de knoop heb doorgehakt. Het geld voor de vlucht en de onderwijsfase van mijn DTS is bij elkaar, dus mijn reis gaat absoluut door!

Het geld voor de outreach fase moet ik nog ophalen. Dus als je het op je hart hebt om mij (en via mij vele anderen) te ondersteunen, dan kan dat nog steeds. Mijn IBAN is: NL77 TRIO 2023 9992 94

Ik wil graag afsluiten met een bijbeltekst die ik met een donatie toegestuurd kreeg. Dit raakte me erg en ik wil het graag delen:

'Je leven lang zal niemand jou kunnen tegenhouden. Net zoals Ik eerst met Mozes geweest ben, zal Ik nu met jou zijn. Ik zal je nooit verlaten en je nooit in de steek laten.'
 ~ Jozua 1:5 en 6

Bedankt en tot snel!

1. Frans van Hoffen:
    13 september 2022
    Wat fijn Elin dat de HERE je zo helpt en alle voorbereidingen zo zegent! En dat al die lieve mensen om je heen je allemaal zo heerlijk helpen! ‘Ga met God en Hij zal met je zijn!’ Heel veel liefs, ook van oma, opa.