Sing!

16 oktober 2022 - Ciudad de México, Mexico

Al een tijdje was het een droom van mij om uiteindelijk voor in de kerk de aanbidding te leiden. Dit is ook een van mijn doelen voor het komende halfjaar, om onderdeel uit te maken van het worship team. Dit vertelde ik tijdens een van de eerste lessen en dat bracht wat voort..

Een droom die uitkomt

Vorige week maandag hadden we voor het eerst 'work duties' (elke avond doordeweeks van 6-7 wanneer we onze basis helpen op een bepaald gebied). Eigenlijk was ik ingedeeld bij 'hospitality'. Maar toen werd er aan de meisjes van mijn DTS gevraagd wie er een instrument bespeelde en wie er kon zingen. Ik stak bij beide mijn hand op. En toen ineens noemde de leider van het worship team mijn naam bij de mensen van het team van die week! Ik kon het haast niet geloven.

En die komt niet zomaar uit!

De volgende dag na de les zei een van de leiders (en onze leraar die week) dat hij even met mij wilde praten over work duties. Ik dacht gelijk 'oh nee hij gaat me van het worship team afhalen', want dat was echt mijn grootste angst. Toen vertelde hij dat ze verschillende worship teams wilde maken die dan om de beurt de worship avond zouden voorbereiden en dat hij mij als enige in elk team wilde hebben! Ik kon mijn oren niet geloven.

Hij had mij daar al voor in gedachten, maar zocht nog bevestiging. Dus toen ik tijdens de les vertelde dat ik graag onderdeel wilde uitmaken van het worship team zag hij dat als een bevestiging van God. Terwijl hij dit aan mij vertelde voelde ik God zeggen: 'Ja Elin, dit heb ik voor jou gedaan omdat jij dit voor mij gaat doen'.

Dus vanaf nu staat mijn vrije tijd in het teken van liedjes oefenen, mijn 'work dutie tijd' in het teken van band repetities en elke vrijdagavond sta ik met een geweldig team de aanbidding te leiden voor God!

¡Ve con Dios!

1. Gina van de Kamp:
    16 oktober 2022
    Gaaf Elin! Een mooie reis maak jij met God! Groetjes van ons
  2. Frans van Hoffen:
    17 oktober 2022
    Elin, helemaal geweldig, er schiet mij een herinnering in mijn gedachten.
    Ons gesprek over een muziek instrument. God is al lang met je bezig en is er altijd!
    🙏😘van opa en oma van H.