Bidden en aanbidden

16 juli 2023 - Amsterdam, Nederland

De zomer is voor mij erg inspirerend en gezellig geworden. Waar ik een week terug nog als vakantiewerk boeken aan het inpakken was, ben ik nu heel ergens anders. Voor ik naar Schotland ga om daar aan de School van Aanbidding te beginnen, besloot ik namelijk een tussenstop te maken in Amsterdam.

Ywam Amsterdam
Ik ben op dit moment op de basis van Jeugd met een Opdracht in Amsterdam om een  seminar van 3 weken te volgen die gaat over bidden en aanbidden. Het leek me een goede voorbereiding voordat ik naar Schotland ga. Het seminar heeft leerlijnen over een bepaald onderwerp waaruit je kunt kiezen. Ik heb gekozen voor ‘aanbiddingsleider’ , ‘akoestische gitaar’  en ‘ zangles’ . Van elk onderwerp heb ik al 2 keer een uur les gehad deze week en stuk voor stuk waren het waardevolle en inspirerende lessen! Ook zijn we allemaal onderverdeeld in verschillende worship teams en worden we binnen dat team begeleid door leiding. Met dit team gaan we in de 'Prayer Room' God aanbidden en we leren verschillende technieken hiervoor.

Gods werk
God heeft al zo ontzettend veel in en met mij gedaan sinds ik hier ben gekomen! Hij heeft mij gezellige medestudenten gegeven waar ik van kan leren en die stuk voor stuk zulke mooie mensen zijn. Ook heeft Hij mijn schaamte afgebroken, mij ongekende energie gegeven en Hij heeft zichzelf aan mij geopenbaard zodat ik met overtuiging kan zeggen dat Hij prachtig is. Ik leer God steeds meer en dieper kennen naarmate Hij zichzelf aan mij openbaart en ik leer ook veel. Hij blijft steeds herhalen dat ik hier ben voor Hem en dat geeft mij de energie om door te gaan ondanks het drukke schema. Ik ga vol blijdschap naar de lessen en ga vol met informatie en gezegend weer weg. Wat ik hier leer en mee maak, is zo waardevol.

P.S. Ik ben inmiddels definitief aangenomen in Schotland!

1. Frans van Hoffen:
    16 juli 2023
    Elin, een mooi berichtten je. Nu al voorbereiding voor je naar Schotland ga.
    We wensen je Gods zegen❤️🤗
  2. Frans van Hoffen:
    16 juli 2023
    Dat ziet er goed uit Elin! Dat lijkt me echt wel iets voor jou. Wat denk je trouwens van een weerbaarheidstraining voor jonge vrouwen? Misschien nog niet zo gek. Verder zou ik zeggen: Ga met God en Hij zal met je zijn! Veel liefs, ook van Oma! ❤️❤️
  3. Gina van de Kamp:
    16 juli 2023
    Ik vind het mooi en inspirerend om te lezen hoe jij met God bezig bent en Hij met jou!
    Veel plezier en zegen in Schotland.
  4. Marjolijn:
    16 juli 2023
    Geweldig om te lezen hoe je het avontuur met God aangaat, ik wens je een heerlijke tijd in Amsterdam en Gods Zegen!
  5. Erika:
    18 juli 2023
    Mooi om te lezen Elin, hoe jij groeit in geloof! Succes met alles en veel zegen toegewenst in Schotland op het werk dat je daar mag gaan doen!