Ontdekken, groeien en zenden: Nieuwe avonturen als staflid in Mexico

9 mei 2023 - Ede, Nederland

Hallo allemaal!
Ik ga terug naar Mexico om met God het avontuur daar verder aan te gaan! In deze blog vertel ik jullie alles over mijn plannen voor komend jaar.

Halverwege juni hoop ik te vertrekken. Op de basis van Jeugd met een Opdracht in Mexico Stad​​ zal ik voor een jaar als staflid aan de slag gaan. Ik zal betrokken zijn bij verschillende activiteiten, zoals het leiden van aanbidding, het opzetten van nieuwe projecten op het gebied van evangelisatie en dienstbaarheid in de stad en het trainen van jonge zendelingen. Het is een geweldige manier om Gods koninkrijk te dienen en bij te dragen aan het werk voor Jezus.

Om deze reis mogelijk te maken, heb ik jullie hulp nodig. Ik ben momenteel bezig met het werven van fondsen om mijn reis- en leefkosten te dekken, dus als jullie willen bijdragen aan mijn werk, zou ik het enorm waarderen. Jullie bijdrage zal een enorme impact hebben op het leven van vele jongeren die ik zal ontmoeten en zal bijdragen aan hun toerusting om hun roeping te ontdekken en hun plaats in te nemen in de maatschappij als vertegenwoordigers van Gods koninkrijk.

Hoe kun je bijdragen?
Mijn thuisgemeente de Schuilplaats, heeft een ANBI waarop je giften kunt overmaken die aftrekbaar zijn van de belasting. Het rekeningnummer is:

Schuilplaats Ede
IBAN NL28 RABO 0307 0730 33
Vergeet niet in de beschrijving 'Elin Mexico' te zetten (dan komt het bij mij terecht)

Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Mexico via deze blog en sociale media-accounts. Bedankt voor jullie steun en liefde. Ik ben zo dankbaar voor jullie vriendschap en kan niet wachten om deze reis met jullie te delen!

Ik zie jullie nog in Nederland

Elin

1. Gina van de Kamp:
    9 mei 2023
    Hoi Elin,

Mooi om te lezen dat God jou nog verder gaat gebruiken in Zijn dienst in Mexico.
    Ik kijk uit naar jouw ontdekkingen en groei in Hem. We blijven je graag maandelijks ondersteunen die periode!