Ongewenst bezoek

16 november 2022 - Mexico-Stad, Mexico

Afgelopen donderdag gebeurde er iets heel geks, iemand kwam de ruimte in, die er niet hoorde te zijn. En ik was de enige die het merkte..

Heerlijk huilen

Afgelopen week ging over identiteit, over ons als persoon, wie we ten diepste zijn, en over onze identiteit in God. Dit bracht veel pijnlijke dingen naar boven. Zo hadden we het op woensdag over alle leugens die in ons leven over ons uitgesproken zijn. We hebben ze op een briefje geschreven, vervolgens uitgesproken, ervoor gebeden, ze tegengesproken met complimenten en tot slot de briefjes met de leugens verbrand. Dit betekende voor mij: heeerlijk huilen!

Daarna hadden we een dansworkshop.. EEN DANSWORKSHOP! Ik kon helemaal mijn ei kwijt en realiseerde dat ik dansen echt mis, dus ik ga vaker de tijd nemen om te dansen, want het maakt me echt blij en ik denk dat het me ook dichter bij God kan brengen.

Kippenvel

De volgende dag zaten we in de les en het was bijna tijd voor pauze maar de lerares was nog een paar vragen aan het beantwoorden. Ineens kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam en voelde ik een soort tintelen overal, de haren op mijn armen stonden recht overeind en dat duurde langer dan een minuut; ik wist dat er iets mis was. Vervolgens sloot ik mijn ogen en vroeg ik aan God wat er aan de hand was. Hij vertelde me dat er iets in de ruimte was dat er niet hoorde te zijn. Onmiddellijk kreeg ik tranen in mijn ogen en een heel onbehaaglijk gevoel. Ik bad nog eens om het zeker te weten en God vertelde me: 'Ja je hebt het goed gehoord, vertel het aan de rest en bid ervoor'. Dus ik liet aan mijn lerares weten dat ik een vraag had en vervolgens vertelde ik wat ik had ervaren en gehoord.

'Ga hier weg in de naam van Jezus!'

Huilend vertelde ik over het kippenvel, de tintelingen en het feit dat er iets hier in de ruimte was dat er niet hoorde te zijn en dat we ervoor moesten bidden. Mijn lerares begreep direct wat er aan de hand was, vroeg iedereen tegelijk te bidden en samen joegen we de geest weg. Terwijl we aan het bidden waren zag ik als het ware voor me hoe voor in de ruimte in de hoek een gestalte zweefde. Ik sprak de gestalte aan met 'Je hoort hier niet te zijn, dit is een huis van God, ga hier weg in de naam van Jezus! Ga hier weg!'. Nadat ik dat bleef uitspreken voelde ik de gestalte weer weggaan door het raam en de last gleed van mij af. Ik gaf aan dat alles weer goed was en vroeg wat er zojuist was gebeurd, want ik had geen idee wat er nou precies gebeurd was. Mijn lerares legde uit dat sommige mensen door middel van hekserij in staat zijn in een soort trance uit hun lichaam te gaan en naar andere plekken te gaan. Dit doen ze om te spioneren voor de duivel, omdat de duivel niet zoals God overal tegelijk kan zijn. En sinds Mexico een land is vol met mensen die de oude gewoontes van hekserij volgen en beoefenen, gebeurd het hier regelmatig. Dit maakte me bang en ik bad dat uit tot God en hij liet een engel komen die de rest van de dag met mij mee liep en tijdens de rest van de les in de hoek stond waar eerder de gestalte zweefde. Dat gaf me een goed gevoel en maakte mij weer blij! Onthoud: als je je ooit onveilig of niet op je gemak voelt, dan kan je God altijd vragen om een engel te sturen om je te beschermen en dan doet hij dat!

Hasta luego!

1. Marjolijn:
    16 november 2022
    Hoi Eline, wat maak je mooie en bijzondere dingen mee. Be blessed!
  2. Gina van de Kamp:
    16 november 2022
    Hoi Elin, wat mooi om te lezen dat je God steeds dicht bij je ervaart en Hij jou Zijn kracht en liefde in je laat ervaren, geweldig!
  3. Nienke:
    Wauw Elin! Wat mooi dat je God zo dicht bij je voelt <3
  4. Frans van Hoffen:
    16 november 2022
    Dag Elin wat weer een bijzonder verhaal. Wat leer jij daar veel.fijn om te ervaren dat God altijd bij je is. 😘🙏🤗
  5. Robert en Yolande hoekstra:
    17 november 2022
    Hi Elin, wat bijzonder jouw verhaal: “The message bears fruit and gets larger and stronger, just as it has in you. From the very first day you heard and recognized the truth of what God is doing, you’ve been hungry for more.” Coll. 1:6 (The Message)
  6. Merel ;):
    17 november 2022
    Wauw meid wat ontzettend bijzonder om te lezen! Ik vind het ook zo fascinerend hoe dit aansluit op wat ik in mijn leven de laatste tijd mee maak! Je maakt Impact. God is zo hard aan het werk in je leven!
    Mn moeder en ik bidden iedere dag nog voor je =^.^= God staat zeker met z’n engelen om je heen😚
    <3 God bless
  7. Elianne:
    26 november 2022
    wow Elin wat een gebeurtenis. Ik heb alles gelezen, dit is zo apart. Maar God is zo veel groter. Ik ben trots op je dat je volgd wat God van je vraagt. love u❤️